Kodėl užsisakant automobilį nuomai reikalingas skrydžio numeris?

Nuomos kompanijos Jūsų automobilį paruošia užsakytam laikui ir įsipareigoja Jūsų laukti 1 valandą. Per tą laiką nepasirodžius klientui, nuomos kompanija turi teisę perleisti paruoštą automobilį kitiems klientams, o Jūsų užsakymą atšaukti, nurodant priežastį - no show (klientas neatvyko). No show automobilių nuomoje yra svari priežastis, reiškianti, kad klientas laiku nepasirodė, informacijos apie tai, kad jis dar gali pasirodyti - nėra, o tai suteikia teisę jo užsakymą atšaukti ir jam priskirtą automobilį išnuomoti kitiems. Basta! Tokiu atveju nuplaukė tiek Jūsų automobilis, tiek ir sumokėti pinigai.
Tačiau labai dažnai klientai vėluoja pasiimti automobilį ne dėl savo kaltės, o dėl vėluojančių ar atidėtų skrydžių. Pirmiausia, ką tikrina nuomos kompanija prieš atšaukdama nepasirodžiusio kliento užsakymą - tai ar lėktuvas su užsakyme nurodytu skrydžio numeriu jau atvyko. Jei skrydis vėluoja, atšaukti užsakymo negalima, jis laikomas iki pat lėktuvo atvykimo ir dar 1 valandą po jo. Štai kodėl užsakant automobilio nuomą oro uoste, nesvarbu, atvykstate anksti ryte ar vėlai naktį (o naktį - ypač), privalote nurodyti teisingą savo skrydžio numerį. Nepainiokite jo su savo lėktuvo bilietų rezervacijos numeriu (jokios naudos iš jo), o išsiaiškinkite teisingą skrydžio numerį ir įrašykite jį į savo užsakymą.
Jei automobilį nuomojatės oro uoste, tačiau ne atskrendate lėktuvu, o tiesiog atvykstate jo pasiimti iš miesto, tuomet neklaidinkite kitų ir užsakyme jokio skrydžio numerio nerašykite, tačiau būkite malonūs automobilį pasiimti laiku.
Komentarai