10 būdų, kaip galutinai užknisti nuomos agentą

Dažnai pastebima, kad nuomos agentai oro uoste būna atsainūs, nedraugiški ar net susinervinę. Mums tai nepatinka, tačiau labai dažnai patys klientai ir tampa to priežastimi. Atlikus apklausą, buvo išsiaiškinta, kokie klientų poelgiai, labiausia varo nuomos agentus iš proto:

1) nepasitenkinimas užstatu - ne nuomos agentas nustato užstato dydį ir ne jo galioje tą užstatą be priežasties sumažinti. Kam gi jį už tai kaltinti?
2) pasirodymas vėluojant tris valandas ir išliejant Seinfeldo vertą tiradą apie rezervacijas - ar užsisakę staliuką restorane, Jūs taip pat vėluotumėte, o pavėlavę vis dar tikėtumėtes gauti tą patį staliuką?
3) pageidavimas iš anksto išbandyti nuomojamą automobilį - nuomos agentas net nežino, kokį automobilį gausite, o Jūs jau norite jį išbandyti. Ir apskritai, bandomasis važiavimas nuomoje - čia rimtai?
4) nusiskundimai, kad nuomojamas ne toks modelis, kuris buvo užsakytas - keista, bet prieš pusę metų Jūsų užsakytas automobilis buvo pastatytas į šoną su užrašu "NENUOMOTI IKI SPALIO 16 D." ir dabar jo nebėra. Kažin, kas galėjo nutikti?
5) užmiršta kreditinė kortelė arba vairuotojo pažymėjimas - tai tas pats, kas sukviesti visus draugus vakarienės į prabangų restoraną ir neatsinešti piniginės.
6) atsisakymas nuomotis 20000 km pravažiavusį automobilį - Jūsų asmeninio automobilio rida turbūt koks 120000 km ir tai visai netrukdo juo važiuoti, tiesa?
7) nepasitenkinimas beprotiškomis nuomos kainomis sezono piko metu - šimtai tūkstančių žmonių nori automobilio tame pačiame Bergamo oro uoste pačiame vasaros įkarštyje. Jūs juk suprantate kapitalizmo dėsnius? Be to, kainą, remdamiesi algoritmais, išskaičiuoja analitikai, sėdėdami kompanijų ofisuose. Nuomos agentas, įrašantis Jūsų vairuotojo pažymėjimo duomenis į sutartį, nelabai kuo čia dėtas.
8) pageidavimas nemokamai gauti brangesnį automobilį - kodėl manote, kad Jums tai priklauso vien todėl, kad Jūsų lagaminai netilpo į užsakytą Smart'ą?
9) pasirodymas nepraėjus ir 5 min. po automobilio užsakymo internetu ir priekaištai, kad automobilis dar neparuoštas - vaje, "Jonas ką tik užsisakė automobilį!!!", nepykite, visi jau ant kojų. Atleiskite, kitą kartą tai nepasikartos.
10) atsisakymas mokėti už nuomą, nes pravažiuota vos 10 km - mokate tai už laiką, ne už pravažiuotus kilometrus.

Neerzinkime vieni kitų, būkime supratingi, juk nuomos agentai irgi žmonės, jie taip pat mėgsta, kai klientai jiems šypsosi.

Komentarai